Az elmúlt években számos kortárs íróval, szárnypróbálgató szerzővel volt szerencsém megismerkedni, és szinte mindannyiuknál ugyanazt tapasztaltam: nem tudják, hogy válhatnának ismert és elismert szerzővé. Kergetnék az "amerikai álmot", azonban idehaza minden teljesen másképp működik, mint ahogy azt a filmeken sugalmazzák számunkra.
Nem elég megírni a könyvet. Íróként ki kell forrja magát az ember, leginkább a vállalkozói attitűdöt kell elsajátítani, és PR, marketing és értékesítésben jártas szakemberré kell válni. Brandet kell építeni. Időben és tudatosan, a lehető legtöbb ismeret megszerzesével kell elindulni. Már a készülő könyvet is kommunikálni kell, elkéstünk, ha a megjelenésig várunk vele.
Szeretni kell az olvasókat. Ismerni kell az olvasókat. A vásárlási és olvasási szokásaikat is. Tudni kell, hogy "hol" vannak, és meg kell tudni szólítani őket.
Kell, kell, kell. Nem lehet hűbelebalázs módjára célra törni.
Ha szeretnél többet és konkrétabbat tudni, kövess.
- - -
Idén elindul a NEVES ÍRÓK ISKOLÁJA. Hamarosan többet is megtudhatsz róla.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.